Puan vermedi·936 syf.··
2024 39. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2024 19:25
Çok beğenerek, şaşırarak, öğrenerek okuduğum tarih dolu bir yolculuktu 'MEMORİA' . Emek emek işlenmiş 'Benim Adım Kırmızı' lezzetinde çok özel bir kitap. Sebnem Isiguzel in kalemi daim olsun. Daha çok yazsin , daha çok okunsun
MemoriaŞebnem İşigüzel · Everest Yayınları · 2024121 okunma
·
253 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.