Keşke devamı olsaydı...
8/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2024 10. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2024 10:40
Kitap fuarında öneri üzerine aldığım bir kitaptı. Ne yazarı ne de kitabı duymuştum öncesinde. Kitabı okumak alınmasından 2 yıl sonraya denk gelse de sonunda okumuş olduğum için memnunum. Kitabı beğendim özellikle ortasından sonuna doğru merakımı daha da cezbetti diyebilirim. Dönemin tarihi ile ilgili daha çok bilgi sahibi olsaydım muhtemelen daha çok da etkilenecektim. Bu da kendime verdiğim eksi notum olsun. Hikaye içinde hikaye var ve bu durum tatlı bir sürprizle bağlanıyor. Tatlı sıcak bir hikaye. Hele de benim gibi kitaplarla bağlanan kadınlarla örülü bir yaşamı olanlar için bu bağlamda tanıdık da bir yerde. Kitapların insanları yakınlaştırabileceğini ve hiç beklenmedik dostluklar oluşturabileceğini bizzat biliyorum. Tek karşılanmayan beklentim hikayelerin daha da derinleşmesini istememdi. İsterdim ki hikayeleri daha çok okuyayım. Belki devam kitabı olsa mesela tadından yenmezdi bence. Bir yorumda okumuştum ve katılıyorum filmi olsa çok güzel olurdu. Ezcümle kitap bana yetmedi tadı damağımda kaldı. Spoiler vermeden ancak bu kadar yorumlayabildim. Bence okunası sıcacık bir kitap. Okuyacak kitap arayışındaysanız şans verin derim. İyi okumalar.
Edebiyat
Bir Zamanlar Hayat BizimdiMarian Izaguirre · DeliDolu Kitap · 2015378 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.