·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2024 00:00 20.09.2024 Ankara hatırası, kötü geçen bir günü güzelleştiren o kitap: " Gece Yarısı Kütüphanesi " ...
Varoluşsal felsefenin karmaşıklığını yalın, anlaşılır bir dille ele alırken öte yandan çoklu evrenlere sıçyaran olay kurgusuyla içine çeken, farklı perspektif kazandıran ilginç olduğu kadar sürükleyici, sürükleyici olduğu kadar düşündüren, son zamanlarda en kısa zamanda bitirdiğim ve önerdiğim kitaplar arasında.
Yer yer kendimi gördüğüm kütüphane serüveninde her şey gerçek anlamda "mümkün" olduğunun farkına vararak çıktım kütüphaneden. Neticede " tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmak demektir " .
Sen varolduğun için kütüphane var, garip geliyor... Ama bazen "hayatı anlaman gerekmiyor, yaşaman yeterli".