·295 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2024 10:04 Okurken biraz sıkılsam da güzel kitaptı.
İlişkilerde yapılan hataları, yapılması gereken doğru hareketleri aptala anlatır gibi anlatmış sırf bu yüzden okunması gerektiğini düşünüyorum.
Kitabın özeti şu, nasıl birini istiyorsan öyle olmalısın.
Eğer yanlış biri karşına çıkıyorsa, sende yanlış bir şeyler var demektir.