7/10
·128 syf.··
2024 14. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2024 00:59
Uzun uzadıya bir şeyler yazabileceğim bir kitap değil sanırım ama bende bıraktığı hisler anlamında güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum. Karakter empati kurabildiğim ya da hak verdiğim biri değil ama içinde bulunduğu durumu, psikolojiyi anlayabildiğim biri. Özellikle başkalarına karşı oluşturduğu persona ve aslında kendisinin olduğu kişi arasındaki fark ve bununla ilgili hissettiği sancılar konusunda. Yer yer buhranlarına hak versem de seçimlerine hak veremiyorum. Hayattan bu kadar kopmasına, bağlanmak için herhangi bir çaba göstermemesine, intihar etmeyi bile becerememesine hak veremiyorsunuz. Depresif ve nevrotik insanların kitaplarını okumayı çok sevmesem de bu kitap bende aktı.
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202560,4bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.