·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2024 16:15 Saçma bir inceleme yazısı olacak ama yine de yazmak istiyorum. Kitabı yeni bitirdim ve önceki okuduğum kitaplarından sonra da yaşadığım bu heyecanın dile gelmesi gerektiğine inandığım için bu duygunun geçmesini bilerek beklemeden taze taze geldim :) Ya ben çok seviyorum Onat Kutlar’ı. Her kitabı o kadar umut verici ki yaşamı hep bulutlar arkasında her an fırtına çıkacak endişesiyle sarılı olmasına rağmen o bir güneş. Hayatı farklı bir yerden yaşamış, hayatları farklı bir yerden gözlemlemiş.
Yeter Ki Kararmasın kitabı özgürlüğünden edilmiş bir arkadaşına yazdığı mektupları içeren sosyolojik, siyasi, ahlaki vs birçok konuda eleştirilerini dile getirdiği çok kısa ama çok uzun bir kitap. 82-84 yılları arasında yazılan bu mektuplar bir kişiye yazılmış olduğu düşünülse de zamanın ve kişilerin aidiyetinden çıkarak bizlere ve şimdiye döküyor kelimelerini. İyi ki diyorum memnuniyetle topluyorum bu cevheri. Yeter ki kararmasın…