·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2024 19:48 Yıllar önce aldığım kitaplığımda beklettiği
m bu kitabı neden bu zamana kadar okumadığım çok üzüldüm. Çok güzel ve sürükleyici bir kitap. Başlarda birazcık kafa karıştırsa ve anlamamış gibi hissetsem de ilerleyen sayfalarda güzel ilerledi. Son sayfalarda aynı olayı bazı yerlerde çok fazla anlatması sıkıcığa sebep olsa da çok güzel bir kitaptı.