8/10
·187 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2016 22:27
İstanbul Beyazıt'ta sahaftan aldığım bir kitap. Öyle sürükleyici bir hikaye değil ama kahramanların yaşantıları, kitabın dili, çevirideki özen beni çok etkiledi. Bu eseri okumak nostaljik bir film seyretmek gibi, yatıştırıcı ve rahatlatıcı bir etkisi var.
Ve O Hiçbir Şey DemediHeinrich Böll · Can Yayınları · 2000559 okunma
·
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.