Tek kelimeyle harika bir kitap ve o kadar akıcı ve güzel bir dil ile yazılmış ki iş yerinde hem çalışıp hem de kitabi okumakla vakit geçirince 1günde kitabı bitirmişim kaale alınan aşk'ın yanında dini.bir içerik taşıması da muazzam olmuş. Bir sevda var yosun yeşili gözlere bağlı. Nefes kadar yakın ama bir o kadar da uzak. Geç kalınmışlığın acısı. Herkese okumayı tavsiye ediyorum ama kitabı elinize alıp o şekilde okuyun. Yazar onu hangi hissiyat içeriğinde yazdıysa aynı hisleri sizde yaşayacaksınız. Keyifli okumalar