Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· Hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi kesinlikle özellikle Calypso'nun babasını dinledikten sonra Mae'yi arkadaşını bulması. Evet Çok fazla ortak yönleri oldukları için çok yakın oldu oldular ancak beni benden alan bölüm Calypsonun limon kütüphanesini görünce bütün limonları alıp babasına atmasıydı. Biraz üzüldüm kalıp Calypso'nun haline ancak babası davranışını yapmamalıydı sonra çok güzel bir aile oldular.