Kitapla ilgili düşüncemi paylaşmaya geldim. İyi bi fantastik olduğunu anlayabiliyorum evet ama benim için asla bi centilmen piç olamazmış. Kitabın sadece niteliği değil okuma keyfi de önemli bence fantastik de. O kadar karışık ilerliyo ve her şeyi bizim çözmemizi bekliyo ki kitaptan zevk almayı unutuyorum. Bunun yerine lockenin müthiş eğlenceli yapısını tabiki tercih ederim. Bu kitabı bitiririm ama devamını muhtemelen 25imde falan okurum. Şuan bi kitabın kafamı bu kadar yormasına gerek yok yani