Yazarın dediği gibi bazı yerlerde ağlayıp bazı yerlerde gülmedim açıkçası. Karakterlerin konuşmalarının çok fazla ve gereksiz yere uzatıldığını düşünüyorum. Sadece Vedat'ın öldüğü kısıma üzüldüm. Genel mesaj güzel verilmişti. Yazarın emeğine sağlık. İdamlık Genç