Puan vermedi·222 syf.··
2024 34. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2024 19:23
Yazarın dediği gibi bazı yerlerde ağlayıp bazı yerlerde gülmedim açıkçası. Karakterlerin konuşmalarının çok fazla ve gereksiz yere uzatıldığını düşünüyorum. Sadece Vedat'ın öldüğü kısıma üzüldüm. Genel mesaj güzel verilmişti. Yazarın emeğine sağlık. İdamlık Genç
İdamlık GençEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 20065bin okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.