·264 syf.····Okunma: 12 Aralık 2024 20:07 2024 Nobel Ödülü'nü kazanan bu kitabı okumak için epey heycanlıydım. Herkesin her kitaptan alabileceği şeyler inancına sahiptim herzaman ta ki Veda Etmiyorum ile tanışana kadar. İlk sayfadan son sayfaya kadar yazılış amacını , yazılırken ki hissini size asla geçiremiyor ve asla bütünleşemiyorsunuz. Başta ödüllü kitaplara eleştiri yazarken kendime "sen kim oluyorsun ki ödüllü kitabı eleştiriyorsun" derdim. Ancak bu kitap sayesinde bu görüşümü de bi kenara itiyorum. Sanıyorum ödül kitaptan ziyade siyasi hoşgörüler neticesinde verilmiş. Ben her şeyi okurumcu bi okuyucu iseniz buyrunuz:) yazdıklarımda evet ya bende beni içine almayı bırak içeri girmem için davet bile etmeyen bir kitabı okumayı tercih etmem diyorsanız bu kitabı es geçiniz
Sevgiler