Benim #Asya sevgim kesinlikle o kıtada okumamdan kaynaklı. Etrafınız asyalı dostlarla sarılı olunca sevginizde ister istemez artıyor. İlk izlediğim #kdrama hala favori listemdedir mesela. Kültürel olarak bize benzemeleride bir başka sevme sebebim olabilir. Yıllar önce kurduğum hayali Masal kızımız yaşadı resmen. Bir iş için güney Kore'ye gitti ve hop bir anda kendini #sahteilişki 'nin içinde buldu. Sevdiğim tüm temaları bir arada toplayan keyifli bir kitaptı diyebilirim. Sadece şu iç ses, betimleme olayını biraz azalırsak kitap tadından yenmiyecek bir nahiflikteydi. Gerçi ben kısa bilindik ama o sevilen #kdrama tadını almadım da diyemem. Masal'ın yaşadıklarından dolayı hislerini anlıyor olsamda bir ara ama yeter artikta dedirtti. Park Soo Yun hoş geldin dünyama adamım!
Aralarındaki ilişkiler çok yavaş ilerledi ki bunu hem sevdim hem sevmedim. Huysuz ama bolca atışmalı halleri beni eğlendirdi. Aşk bu arkadaşlar ne yaparsak yapalım elbet bir yolunu bulacaktır. Buldu da. Lakin bulana kadar hep birlikte güzel süründük. Çiftin arasındaki kimya güzel yansıtılmıştı. Dediğim gibi okuduğum en #nahif hikayelerden biriydi. Tek kusuru tabii ki bsna göre uzamış olmasıydı. Yazarın kalemini okumuş ve dana öncede sevmiştim. Ancak bu kitapta daha da oturmuş bir anlatım okuduğumu soylemeden geçemeyeceğim. Kısacası sevdim mi? Sevdim ve hatta kıskandım diyebilirim. Sonuçta kimin güney koreye gitmek hayali değil ki? Anlatması benden, okuyup okumamaya karar vermesi sizlerden olsun.