Yazarın "Ahmet Ümit yine efsane bir eser ortaya çıkarmış" dediğim bir kitabı.
"Kayıp Tanrılar Ülkesi" kitabında polisiyenin yanında mitoloji o kadar mükemmel işlenmiş ki her bir sayfası ayrı güzel ve heyecan doluydu. Zaten Ahmet Ümit okuyanlar bilir ki yazar, biz okuyucular kitabı bitirene kadar "katil kesinlikle şu" dediğimiz anda mutlaka sonunda ters köşe ile okuyucusunu şaşırtır. Ahmet Ümit'i ve eserlerini sevdiren yanı da bu bence. Bu kitabında da yazımın başında dediğim gibi mitoloji ve polisiye olayları o kadar güzel harmanlamış ki mitolojik kısımları okurken cinayet kısmıyla alakasını anlamak için okudukça okumak istiyor insan. Sonunda ise kesinlikle yine hiç beklenmeyecek bir sona ulaşıyor. Çok sevdiğim ve çevremdeki herkese de mutlaka okuttuğum ardından da çok güzel geri dönüşler aldığım bir eser.