Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 13 Aralık 2024 14:50 Sıradan bir nesneye farklı bir gözle bakmak... Edebiyat bunun için yeterli değil. Edebiyat sadece duyguyu doğru bir biçimde ifade edip karşı tarafa kusursuz aktarmaya yardımcı olur. Tabii ki doğru dili kullanarak... Uzun süren bu öyküde "taş" gönül gözüyle temaşa edilmiş ve insan ile ortak yönleri ortaya konulmuş. Beklemediğim bir sonla bitti. Zaten öykünün de hedefi budur. Oldukça etkilenerek okudum. İhmal edilmemesi gereken bir kitap. Resul Bulama'nın yüreğine sağlık.