·92 syf.····Okunma: 13 Aralık 2024 18:32 Kitabın konusu ve akıcılığına diyecek tek sözüm yok. Merak uyandırıcıydı üstelik. Ancak bir cümle ile kitaptan bir anda soğudum. Carmen karakteri kocasına "kocam olduğun için beni öldürmek hakkın " diyor. Hakkı falan değil kardeşim, kimse kimseyi öldürmek hakkına sahip değil! Bu nasıl bir kabullenişlik dedim kendi kendime.
8 puanı kurgunun güzelliğine verip kitaplarıma, kendi sakinliğime dönmek istiyorum.
Durduk yere sinirlendim...