Puan vermedi·272 syf.··
2024 59. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2024 22:32
Serinin ikinci kitabı da ilk kitabı kadar güzeldi. Hatta daha da güzeldi. Neden mi? Çünkü fıstık da vardı :)) Çoğu insanın bu kitapları çocuk kitabı olarak gördüğüne emin olsam da yayınevinin kitapları aslında herkese hitap ediyor. Daha da iddialısını söylemek gerekirse; herkes bu kitapları okumalı. Diğer birçok kitabı gibi yine bazı önemli konularda farkındalık oluşturacak nitelikte bir kitaptı. İklim değişikliğine ve iklim değişikliği sebeplerine -özellikle insanlar olarak bunda nasıl bir rol oynadığımıza- dikkat çekmek amacıyla yazılmış. Keşke hepimiz bu konularda April kadar duyarlı olabilsek.. Bu seriyi okumak bana dışarda fırtına varken sobanın kenarında oturuyormuşum gibi hissettirdi. Okurken kuzey kutbunun soğukluğunu hissederken aynı zamanda içerdiği dostluk, bağ, sevgi de içinizi sıcacık yapıyor. April ve Ayı dostluğu zaten tartışılmaz ve ana temaydı ancak ben Tör karakterine de bayıldım! -her insanın böyle arkadaşı olmalı dedirten türden- mükemmel bir insandı. Ve April'in babası peki? Zaman zaman April'in babasına çok haksızlık ettiğini düşünüyorum. Tabii ki hataları vardı ama her şeye rağmen kızına bağlı ve destek olan biriydi. Baştan sona kadar bir kere bile of bitse demedim. Hatta bıraktığım zamanlarda elime alsam da biraz kuzeye ışınlansam, maceralara dalsam dedim. Okumanızı tavsiye ederim :)
1000Kitap
Ayı DönüyorHannah Gold · Timaş Genç · 2023345 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.