·280 syf.····Okunma: 14 Aralık 2024 15:26 Ben bu kadına aşığım GERÇEKTEN AŞIĞIM. Kitap çok güzeldi. Arkadaşım okuduğu için ona teori attım durmadan ve çoğu doğru çıktı. Ters köşe yememiş olmama rağmen aşırı beğendim kitabı çünkü istediğim gerilimi bana verdi. Kurgu güzeldi, işleyiş güzeldi. Ters köşe olmama rağmen bayıldım