·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2024 23:19 İlk defa Tanpınar okuyorum ve hayran oldum bu kitaba. Hem çok zevkli hem sürükleyici hem de düşündürücü bir kitap. İçinde çok sevdiğim onlarca paragraf buldum ve tekrar tekrar okudum hepsini. Saatleri ayarlamak için kurulan bir enstitü ile bizleri büyük bi absürtlüğün içine çeken Ahmet Hamdi Tanpınar dönemin önemli konularından modernleşme ve batıcılığa da değinip yan karakterler üzerinden de bize bir sürü ufak hikayeler anlatmış. Kitabın üslubu da ayrıca hoşuma gitti ve yazarın diğer kitaplarını da arayı açmadan okumak istiyorum. Türk Edebiyatı'nın en sevdiğim işlerinden biri oldu kesinlikle.