·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Aralık 2024 09:13 Kitabı severek okudum. İkinci kitabını en yakın zamanda okuyacağım. Özellikle öğrencilerle beraber okuyunca daha güzel oluyor. 5-6 .sınıflar için bence çok güzel bir kitap. Biz yetişkinler için de ders almamız gereken yerler vardı. Tavsiye ederim. Okuyun, okutun..