9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2024 27. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2024 09:13
Kitabı severek okudum. İkinci kitabını en yakın zamanda okuyacağım. Özellikle öğrencilerle beraber okuyunca daha güzel oluyor. 5-6 .sınıflar için bence çok güzel bir kitap. Biz yetişkinler için de ders almamız gereken yerler vardı. Tavsiye ederim. Okuyun, okutun..
Ormanı Yemek YasakTuğba Coşkuner · Cezve Çocuk Yayınları · 2021670 okunma
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.