Kesinlikle katılıyorum hocam bı insan biseyden şüphe ediyorsa ve onu öğrenmek istiyorsa o cesareti toplayıp araştırıp sorgulatarak rahat olur diye düşünüyorum.yoksa hep içinde kuşku olarak kalır. öyle bırakıp içten kuşku olarak kalacağına cesareti toplayıp üzerine gitmek iyidir:)