Asperger bir iyi talih olabilir mi?
7/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2024 17. kitabı
Otizmin ne olmadığını herkesin öğrenmesi için yazılmış halka seslenen kıymetli bir kitap. Genel incelemelerde herkes “ağır” olduğunu söylemiş ancak otizm ancak bu kadar basit anlatılabilirdi. Bence halka seslenmek için en hafif bilimsel dil kullanılmış, hatta çok fazla öznel örneklerin yerildiği noktalarda bilimsellimten uzaklaşıldığı için zorlanarak okudum. Ama genel intikam güzel olduğu. Tabii ki alandaki insanlar için yetersiz kalan bir kitap. Alandaki insanlara verecek tek bilgi: otizm bir hastalık değil, faydaya dönüşebilecek güzel bir farklılıktır diyorum. Yaşasın Aspergerliler! Sizler iyi ki varsınız! Hatta bizler!!!
Hayata Dair
Otizmli BeyinTemple Grandin · Pozitif Yayıncılık · 201898 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.