Puan vermedi·424 syf.··Beğendi
· Şöyle söyleyeyim seriyi bir günde bitirdim. Kesinlikle abartmıyorum. Uykusuz kaldım, aç kaldım yinede bitirdim. Gerilim dolu akıl dolu bir kitap. Tam anlamıyla bayıldım. Bittiğinde hayal kırıklığına uğramıştım. Keşke bitmeseydi daha karpuz kesecektik dediğim türden bir kitap. Yani ölümüne tavsiye ediyorum. Akıcı, gerilim dolu, ve mükemmel !