8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2024 52. kitabı
#yorum Kalemini çok sevdiğim bir yazarın kitabı ile geldim. İlk başlarda hüzünle başladı, ortasına geldiğimde açıkçası biraz koptum konudan, ki Hannah'ın biraz arada konudan koparma gibi bir huyu vardır Bazı yerleri uzatılmış buldum ama devamı yine güzel ilerledi. Bir kocanın, karısını hayata döndürmek için neler yapabildiğini okuduğumda Dr. Liam için çok üzüldüm. Güzel ve hüzünlü bir hikayeydi, özellikle kitabın yarısından sonrası çok hızlı bitti. Tavsiye ediyorum.
Gümüş GözyaşlarıKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20161,573 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.