Bu tür yalanlar ve sahtekârlıklar Hitler faşizmi ve Japon emperyalistlerinin meşhur kazanç kaynaklarıydı. Hitler'in “Ne zaman barıştan söz etsem, aklıma savaş gelir” dediği tüm dünya tarafından bilinmektedir. Japon emperyalistleri Uzak Doğu'daki saldırgan eylemlerini Asya'da barıştan yana oldukları gibi ikiyüzlü bir ifadeyle örtbas etmeye çalıştılar. Japon İmparatoru tarafından 29 Ağustos 1910'da yayınlanan “imparatorluk fermanı”, sanki Kore Doğu'da barışa bir tehdit oluşturuyormuş gibi, Japonya'nın Kore'yi “Doğu'da kalıcı barışı korumak için” ilhak ettiğini belirtiyordu. Bugün ülkemizi bağımsızlığından yoksun bırakmak ve Kore'yi bir sömürgeye dönüştürmek için acımasız girişimlerde bulunan ABD emperyalistleri, ülkemizin içişlerine silahlı müdahalelerini ve barışçıl halkımızı barbarca bombalamalarını, Hitler faşistleri ve Japon emperyalistleri gibi, tüm bunların barış için olduğu yalanıyla haklı göstermeye çalışma küstahlığını göstermektedir.
Alıntı
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.