Kitabın içinde 4 tane hikaye var. Hepsi güzel hikayeler. Bazı yerlerde yazar ilk okumada anlaşılmayacak cümleler kurmuş. (felsefî cümleler) Benim en beğendiğim hikaye son hikaye olan 'İNSANA NE KADAR TOPRAK LAZIM?' oldu. Hikaye, insanın dünya hayatında ki hırsını göz önünde çıkartıyor. Ben okudum, beğendim. Tavsiye ederim.. İnsan Ne ile YaşarLev Tolstoy .