Böylesine bağlantılı hayatları, herkesin kendi penceresinden evini, ruhunu gizlice izliyormuş, okuyabiliyormuş gibi gizli bir gücüm vardı sanki okurken… Öylesine bir öfke ki, en çok kendi yanıyordu alevinin gücünden… Bile bile yanıyordu da bedelini hem kendine, hem diğerlerine ödeterek…
Çoğu zaman bağlanma, 0-6 yaş, okul öncesi önemli vs odaklanılıyor çocuk yetiştirmek için, peki ya sonraki yıllarda yaşanan büyük olaylar yerle bir etmişse?!…
Bir de Osman’dan dinleyelim hikayeyi… Sanki herkes haklı bu hikayede? E peki suçlu kimdi? İlla bir suçlu mu lazımdı?