Yayınevi dilerim buraları ve yorumları görüyordur. Kitabı yarım bıraktım. Uzun süre elimde gezen bu kitabı yarım bırakma sebebim yazı puntosunun küçüklüğü oldu maalesef. Ya genç gözler okusun ya da puntoları az büyütün lütfen :)
KapıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20212,595 okunma
İsmi gibi insanın içinde çiçekler açtıran bir hikaye. Melisa Kesmez, umudu yazmayı iyi biliyorsunuz. Siz hep yazın, hep umutla yazın. Öylesine içten, öylesine biz hikayelerde tarif etmediğimiz naif yerleri bulup çıkarmasını gülümseyerek okutuyor.
Yarısına kadar geldim ama bu kadar övülse de devamını getiremediğim bir kitap oldu bende. Okuyanlara, bitirenlere selam olsun. Her kitap, her yazar herkese iyi gelmeyebiliyor diye düşünüyorum. Benim için de öyle oldu Seyir…