Puan vermedi·556 syf.··
2024 130. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2024 00:05
Hikayesi çok güzel ,ama anlatımı o kadar sıkıcı ve uzun geldi ki ,hep bırakmak istedim ama ne olacağını da merak ettim .550 sayfa değilde 250 sayfa yazılsa efsane olurmuş. Uzuuuun uzun anlatılan romanları sevenler okusun ,benim gibi tez canlılar cıksss size tavsiye etmem
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Sel Yayınları · 202045,7bin okunma
·
677 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benzer sebeple, hiç başlamadığım romanlar vardır kitaplığımda:)
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Başlamayın hocam 14 günümü yedi 😜 güzel hikaye ama taş çatlasın 250 sayfa olmalıydı,300 sayfası mürekkeple kağıt israfı olmuş