·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2024 09:46 Kitabı sevip sevmeme konusunda çok arada kaldım. İki yıldır başlayıp başlayıp yarıda bıraktığım bir kitaptı, bitirmekte zorlandım diyebilirim.
Başlarda bridgerton dizisinde olduğu gibi gizemli bir yazar olması, evlerin kapılarına yakıştırma asması ve bu gizemin çözülmesi ilginç olabilir gibi gelmişti ama çok ağır ilerleyen bir kitaptı ve sonu beklediğim gibi değildi.
Başlarda kitaptaki teğmen karakteri görevini hakkıyla yerine getirmek isteyen biriyken sonlara doğru aklını yitirmiş, kalpsiz birine dönüştü. Bu süreci okumak, takip etmek keyifliydi benim için. Birçok karakter var kitapta ama sadece teğmen ile bağ kurabilmiş gibi hissediyorum.