10/10
·504 syf.··
2017 62. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Aralık 2017 00:00
Öncelikle şunu söylemeliyim. Türk yazarlardan böylesi güzel, keyifli, akıcı bir solukta okunabilen polisiyeler okuduğumda gerçekten çok mutlu oluyor ve gurur duyuyorum. Ben Tüyap Kitap fuarında #polisiyeyebaşlamak konu başlıklı bir söyleşiye katılmıştım, Nuray hanımı orada tanıdım. İyi ki katılmışım ve iyi ki tanımışım. Bu arada ilk romanını imzalı olarak okumak kısmet oldu :) #fenerbalığı #polisiyeseverlergrubu'nun Aralık ayı kitaplarından biriydi. (Bende ayın sonuna doğru dahil oldum:) Kurgusu ilmik ilmik işlenmiş, bağlantıları çok akıllıca yapılmış, her ipucu olayı şimdi aydınlatacak derken daha karmaşık hale getiren bu nedenle sizi sürekli aktif halde tutan bir roman olmuş :) Siz olayları kendinizce çözmeye çalışırken diğer taraftan karakterleri tanıyor onların iç dünyasına giriyorsunuz. Karakterler demişken , Barlas senden nefret ettim !! Çok fazla karakter olması bazı kitaplarda bizleri rahatsız edebiliyor ama bu hikayede böyle olmadı. Yazarımız bu durumun üstesinden başarıyla gelmiş. Bu bir serinin ilk kitabı, devamını dört gözle bekliyoruz :)
Fener BalığıNuray Atacık · Oğlak Yayınları · 201765 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.