Okudum ama bitmedi, bitemez, böyle bitmemeli.
Gelen Ömer amca değil miii ?? Lütfen öyle olsun.
Kalbim buruk kapattım kitabın son sayfasını.
Yine içimizi yaktın Fatih Duman
Çok güzeldi çok. Nasıl her kitabı böyle sıcacık hissettiriyor insanın yüreğini bilmiyorum. Am başarıyor çok da güzel başarıyor yazarımız bunu.
Zaten bize seslendiği şu önsöz kısmı epeyce samimi ve etkileyiciydi.
Yine çok severek
okudum. Ama dediğim gibi bu defa bu öykü bitmedi yüreğimde…
152 GünFatih Duman · Nesil Yayınları · 2024564 okunma