·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2024 14:23 Yerli edebiyat okumanın en güzel keyfî duygu yoldaşlığıyla tanıdık bilindik sokaklarda biriyle karşılaşmak, özlenen ve beklenen birine bir kavşakta mutlaka rastlamak gibi bir duygu verir okura. Nede olsa aynı coğrafyanın havasını soluyor, aynı coğrafyanın suyunu içiyoruz, birgün buralardan uzaklaşsak gitsek bile genlerimizde kodlanmış bu duygular bizi biz olmaya, bize bizi kendimizi bulmaya iter,
Öyle bir durumda ben rahatlıkla hayır ben dünyalı değilim tam olarak buralıyım. diyebiliyorum. Bunun sınırlar çizmek ile bir alakası yok, evet biz dünyalıyız Fakat ben bu dünyada tam olarak buradayım konumum bu demek, gibi birşey, bu kenntte şiirlerini sevdiğim bir şair şöyle demişti, "Ben yaşama katlanmak, hayatı aşmak yol almak için
yazıyorum demişti, bende aynı duygularla evet bende yaşama katlanmak, hayatı aşmak yol almak için okuyorum, yazarda cevaben kimimiz okuyarak kimimiz yazarak, bu şekilde yürüyoruz demişti. Hayat merdivenlerini tırmanırken hiç böbürlenmeden "cogito ergo sum" Descartest'ce /düşünüyorum öyleyse varım/ diyoruz bu duyguyu yaşayarak yavaş yavaş merdivenleri tırmanıyoruz, bu kitapta bu duygunun izleri var. 12 farklı öykü olmasına rağmen ben bu kitaptan hem roman, hemde epik şiir tadı aldım. Türk edebiyatına ve bu okura kazandırdığı bu yapıttan dolayı ben kendi adıma teşekkür ediyorum kitabında yazarın yolu açık ve uzun olsun dileklerimle,
Kitabı kıymetli takipçilerimiz ve okurlarımıza
Tavsiye ediyorum.