Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 18 Aralık 2024 18:34 Maksimin üniversite hayaliyle bir arkadaşının tavsiyesi üzerine gittiği kazanda maalesef ki üniversite okuyamıyor çünkü yoksulluk diz boyu. Ama iyi bir hayat dersinden geçiyor.. Kitap okunmalı mı derseniz okuyunca burukluk hissede hissede ilerleyeceksiniz. Maksim gorkinin otobiyografi romanlarından 3.kitabı :Çocukluğum, ekmeğimi kazanırken ve benim üniversitelerim. Seri şu şekilde okumanızı tavsiye ederim.