·200 syf.····Okunma: 18 Aralık 2024 19:13 Bazen şehir hayatından uzaklaşmak için, nefes almak için doğa yürüyüşü yapmak ister ya insan bu kitap benim için nefes oldu. Çok guzeldi. Vaktim vardı 24 saat dolmadan bitirdim. Elimden bırakamadım. Çoğu yerde benimle sanki birebir konuşuyormuş hissi yaşadım. Duygularıma dokundu, sevdim. Tavsiye ederim.