·572 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Aralık 2017 09:12 Güzel bir kitap.Ortaçağ Fransası hakkında bilgi veriyor. Yazar çok güzel anlatmış o zamanların Fransasını.İnsanların bakış açılarını,psikolojik tahlillerini çok iyi yapmış. Ama tarihe ilgisi olmayanlar okurken sıkılabilir!