Yorum
7/10
·416 syf.··
2024 28. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2024 08:14
Öncelikle, kitaba genel bir yorum yapacak olursam, kitap iyiydi fakat yazarın kaleminin biraz daha gelişmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Yarısından sonra kurgu aksiyon almaya başladı ve o andan itibaren (yazarın kalemini göz önünde bulundurmazsak) akıcılığını korudu. Kitapta birden fazla karakterin gözünden anlatım yapılmasını rahatsız edici ve karmaşık bulmadım, bu anlamda yazarı taktir edebiliriz bence. Bu kitapta en sevdiğim olay şuydu, birçok duyguyu bana hissettirebilmiş olması. Yer yer öfkelendim, yer yer üzüldüm ve sonunda da gerçekten şaşırdım. Genel olarak kitabı tavsiye edebilirim. İyi okumalar :)
1000Kitap
O BaşlattıSian Gilbert · Artemis · 2024167 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.