·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2024 09:26 Annesinin ona verdiği bobrekle hayata tutunmuş biri olarak okudum, okumaya çalıştım. Iki tarafı da anladım ve yargilamadim. Çünkü herkes haklı, en azından bunu ucundan kıyısından yaşayan birinin gözünden. Kitabın sonunda nedensiz kalbim kırıldı, belkide Anna'ya çok uzuldugumdendir.