·128 syf.····Okunma: 19 Aralık 2024 19:56 Japon edebiyatına bu kitapla giriş yaptım ve asla pişman değilim. Aslında kitap ince ve içinde iki hikaye olduğu için hikayelerin çok kısa olduğuna ve beni içine çekmeyeceğime emindim ama çok yanılmışım. Özellikle kitaba başladıktan sonra ne saati ne de okuduğum sayfa sayısını fark ettim. Bi anda ilk hikayeyi bitirmişim. İkinci hikaye ilki kadar sürükleyici olmasa da son 20 sayfayı gerçekten ağzım açık okudum. Kitabın dili de çok akıcı okurken zorlanmıyorsunuz.