Okumak için zamanının gelmesini beklediğim bir kitaptı. Okuduktan sonra aslında bu kadar bekletmeme gerek yoktu, gayet anlaşılır tarzda yazılmış dediğim bir kitap oldu. Siyasi meseleler eleştirel bir dille ve metaforlar kullanılarak aktarılmış. Okunmaya değer.