Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 20 Aralık 2024 10:16 İki kişinin sohbet akışının kaleme alındığı bu kitabı okuma nedenim Hayati hocanın muhabbetine ve şiirlerine olan ilgimdi, ilgimin karşılığını da aldım. Konuşulan konular yüzeyel olsa da bazen bazı konuların yüzeyel kısımlarını hatırlamaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Okuduğum bir çok paragrafta; evet ben bunu biliyorum, bunu herkes biliyor dedikten sonra peki bunun ne kadarına hayatımda yer veriyorum ya da bu davranışların ne kadarını uyguluyorum, diye düşündüm. Sözün özü güzel bir sohbetti, dinlemekle yetinmek istemeyenlerin okuyabileceğini düşünüyorum.