·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2024 11:04 Kitabın son 20 sayfasını ağlaya ağlaya okudum. Kendine bir ev arayan, ait hissedeceği bir yer arayan belki de sadece kendini arayanların mutlaka okuması gereken bir kitap. Son sözü nice kişisel gelişim kitaplarına taş çıkartır. Esas olan yaptıklarımızla yapamadıklarımızla kendimizi sevmek ve kabul etmek, kabullenmek.. Ben Seher'in hikayesini okurken çok keyif aldım çoğu yerde de kendime ait şeyler buldum.