Genelde çizgi-romanlarda çizimlerini çok iyi yapıp hikayeyi dışlıyorlar ama bunun hem çizimleri çok iyi hem de hikayesi. Karakterlerle yeni yeni tanışmamıza rağmen karakterleri de çok sevdim. Uzun zamandır hem çizimleri hem de kurgusu iyi bir çizgi-roman okumamıştım, yüksek de bi beklentiyle başlamama rağmen beni hayal kırıklığına uğratmadı, hemencecik bitirdim o yüzden. 2. ve 3. Cildini de sipariş ettim, bekliyorum bakalım