yazarın çok beğenmediğim bir kitabı oldu. zweig gibi psikolojik yönden çok güçlü tahlil yeteneğine ve bunu aktarma becerisine sahip bir yazarın kaleminden çıkan kısa kitaplar beni pek tatmin etmiyor da olabilir derdim ama bazı kısa öykülerini beğeniyorum. çok önerildiği için okudum fakat ben yavan buldum.