Bir ilk: NÖROROMAN
10/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2024 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2024 01:27
Ben ne okudum yaaaaa Bu akşam yeni bitirdim kitabı. Dünya da yazımı açısından bu kitap gibi başka bir kitap daha olduğunu düşünmüyorum. Kurgusu da iyiydi ama yazım dili ile efsaneydi. Hayran kalarak okudum. Bu kitabı bir doktorun yazdığını her satırda hissettirmiş. Ana karakterden tutun tüm yan karakterlere hepsinin bilimsel bakış açısıyla bakması kitabı çok daha zevkli bir hale getirdi. Nedense yazarın bu tarzı bana her karakteri benimseyip kendinden bir şeyler kattığını hissettirdi. Yazar her karakterin ayrı ayrı üzerinde durmuş hepsini önemsemiş. Kurgu açısından çok şaşırtıcıydı. Ciddi ters köşeleri vardı. Kitabın sonunda yazar sıfırladı. İki ve üçüncü kitaplarda yeni gerçeklerin üzerine bir şeyler kurulacak. Yazar kitabın gerçekten hakkını vermiş. Bana çok şey kattı. Çok farklı şeyler öğrendim. En önemlisi farklı bir bakış açısı kazandırdı. Konu girişlerinde yazdığı sözler ustalıkla seçilmiş okuduğum bölüme anlam katan çok değerli cümleler. En çok beğendiğim şeylerden biri de yazarın KOKU VE BİLİNMEYEN BİR KADININ MEKTUBU gibi kült eserlerden esinlenerek bir karakter çıkarmasıydı. Bilim kurgu kitabı diye başladığım kitab edebi açıdan da çok zengindi.
Duygu ve Düşünce
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.