#yorum
Okuyanlar bilirler Zweig kaleminin bambaşka bir dünya olduğunu. Olaya değil de, sadece karakterin hislerine ve iç dünyasına odaklıyor sizi yazar. Bu muhteşem his ayrı keyifle okunuyor tabii ki. Neredeyse tüm kitaplarını okudum, ama bende yeri başka olan kitapları çok az maalesef ve hala onların yanına yaklaşacak kitabını da okumadım. Bu kitabı fena değildi ama muhteşem olanlar gibi de değildi. Ne olursa olsun kesinlikle okuyacağım yazarların arasındadır yeri o da ayrı.