9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2024 29. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2024 16:46
Kitap ilk başlarda beni bir türlü içine almadı. Özellikle duygu durumları, geçişleri kime ait anlamadım. Bir kaç kişinin yorumlarını okuyunca ilerleyen sayfalarda olayların akışının daha güzel olduğunu okuyarak öğrendim. Özellikle iki gün boyunca elimden bırakamadım kitabı. Tavsiye ederim okuyun, okutun. Her insanın bir Simeranyası vardır ve kalabalıklar içerisinde bir çoğumuz yalnızızdır.
YalnızızPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202227,3bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.