·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2024 00:03 Ben gerçekten ne okudum böyle.. elimden bırakamadım. Duygusal bir insan değilimdir ama bitirdim ve boğazımda bir yumru ve dokundan ağlayacak durumdayım..
Neden. Nasıl. Neden. Nasıl
Okurken kendime devamlı bunu sordum.
Kitap hakkında bir şey yazamıcam. Ama bu kitabı bence bir çok insan okumalı öğretmenler hatta kesin okumalı Diana gibi çocuklar belki fark edilebilir böylece.