·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2024 21:32 Kitabı okurken, her kişilikte hayatımdan bir çok kişi canlandı gözümde. kitapta 12 hastalığın semptomlarını tanımlayarak, neler yapmamız gerektiğini, neler yapmamamız gerektiğini anlatıyor. kitabın optimist yaklaşımından pek hoşlanmadım. Kişilik bozukluklarını hafife almamalı ve etrafımızda ki bu kişileri mutlaka tedaviye ikna etmeliyiz.